Jij zorgt zelf voor de werving en selectie van je medewerkers, maar je brengt hen vervolgens onder bij HRM Loket. Wij nemen het juridisch werkgeverschap van jouw over. Daardoor komt jouw werknemer bij ons in dienst, maar werkt hij bij jou in het bedrijf. Dankzij payroll bespaar je tijd en loop je minder risico. Wij verzorgen je volledige administratie, jij hebt tijd om je te richten op het ondernemerschap.
Wat is payroll?
Wat doet HRM Loket voor jou?
Wij nemen de administratieve en juridische kant van jouw personeelszaken over. Daardoor heb je geen aparte accountant, salarisadministrateur, verzekeringsmaatschappij of arbodienst meer nodig. HRM Loket is alles in één. Wij zorgen voor:
Voordelen van payroll
Wat kost payroll?
Met payroll bespaar je veel overheadkosten. Je hoeft bijvoorbeeld geen individuele experts meer in te schakelen, zoals je accountant of salarisadministrateur. Je betaalt meestal alleen voor de gewerkte uren van de mensen die je inschakelt. Wij nemen de uren voor ziekte of verlof van je over. Wel houden wij in de kosten rekening met omrekenfactoren. Daarin zitten alle lasten die je als werkgever ook hebt, zoals brutoloon, werkgeverslasten, pensioen, reserveringen voor vakantiedagen en vakantiegeld. Daarnaast vallen hieronder ook reserveringen voor ziekte, kort verzuim en compensatie voor wachtdagen. Onze omrekenfactoren voor payroll zijn afhankelijk van jouw productvorm en betalingstermijn. Daarom rekenen we graag uit wat voor jou het uiteindelijk tarief wordt. Neem gerust contact met ons op.
Meer informatie over payroll
Ben je benieuwd hoe we jou kunnen ontzorgen? Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden en tarieven.