Intermediair: jouw succes, onze backoffice

Als intermediair wil je het liefst zo veel mogelijk kandidaten matchen met de juiste opdrachtgever. Jij weet precies hoe je vraag en aanbod op de arbeidsmarkt bij elkaar brengt. Iedere succesvolle match houd je nauwkeurig bij in je administratie. Daarnaast wil je er zeker van zijn dat al jouw afspraken kloppen met de wettelijke normen en cao’s. Ook wil je als intermediair jouw opdrachtgevers de zekerheid geven dat zij niet aansprakelijk worden gesteld voor de Wet ketenaansprakelijkheid (Wka) en dat jouw facturatie en administratie volgens afspraak verlopen. Jij zorgt voor het succes in je onderneming. Wij regelen je urenregistratie, verloning, facturatie en debiteurenbeheer.

Sinds HRM Loket mijn backoffice beheert, kan ik mij volledig richten op het maken van de juiste match. Omdat we dit samen doen, sta ik sterker bij mijn opdrachtgevers. Ik pak nu kansen op die ik eerst moest laten liggen.

“Als je een beetje beter wilt zijn, wees dat competitief. Als je exponentieel beter wil zijn, wees dan coöperatief.”

William Shakespeare

Backofficediensten voor iedere intermediair

Wij verzorgen de volgende backofficediensten voor iedere intermediair. Laat ons gerust weten wat je van ons nodig hebt. Samen geven we invulling aan jouw backofficetaken:

  • Urenregistratie
  • Payrolling
  • Administratie
  • Contracten
  • Facturatie
  • Debiteurenbeheer
  • Facturatie
  • Persoonlijk advies
  • Contact met brokers

Jouw succes
is ons succes

Wij geven samen met jou invulling aan je administratie. Daarbij pakken we allebei onze rol waar we het beste in zijn. Jouw succes is ons succes. Wij dragen bij aan het succes van je onderneming, zonder daarbij op jouw stoel te zitten. Jij beslist hoever je onze samenwerking wilt laten gaan. Kies bijvoorbeeld om alleen de urenregistratie en verloning aan ons over te laten, of laat je volledige facturatie door ons verzorgen in jouw eigen portal in de look & feel van jouw bedrijf.

Flexibele
dienstverlening

Wij hebben een strak vormgegeven proces om alle administratie zo goed mogelijk te laten lopen voor alle betrokkenen: intermediair, opdrachtgever en de werknemers. Maar jij maakt als intermediair wel eens een afspraak met je opdrachtgever die niet past binnen ons proces. Bijvoorbeeld als iemand een urenregistratie wil laten lopen via zijn eigen systeem, andere manier van facturatie of afwijkende betalingstermijnen, het gebruik van een G-rekening, contracten in een ander format en meer. Dat is geen probleem. Wij kijken waar we ons proces kunnen aanpassen om jouw deal rond te maken. En wil je graag dat wij meegaan naar het gesprek met jouw nieuwe opdrachtgever? Laat het ons dan weten. Ook daarbij kan je op ons rekenen.

Waarom kiezen voor onze backoffice?

  • Jarenlange kennis en ervaring
  • Strakke processen, ook voor maatwerk
  • Eén aanspreekpunt
  • NEN-gecertificeerd: je ketenaansprakelijkheid is afgedekt en kwaliteit is verzekerd
  • Perfect overzicht via je gratis online portal in jouw eigen look & feel
  • Gevraagd en ongevraagd advies van jouw sparringpartner
  • Specialist in contracten voor kennismigranten in samenwerking met IND
  • Snelle uitbetaling van je marge

Ben je benieuwd hoe HRM Loket jouw backoffice kan versterken?
Vraag het ons: